25 Temmuz 2008 Cuma

kulağına sokayım!


dün sabah saat sekizde cep telefonum çaldı. uykuyla mücadelem o saatte hala devam ettiğinden "yes" tuşuna (önder sav) basamadım. ama habercilik refleksiyle "acaba bir yerde bir şey mi oldu" sorusu aklımı kurcaladı ve numarayı geri aradım. müşfik bir ses arka fondan çok net bir şekilde duyulan telsiz sesinin eşliğinde "günaydın" dedi.
"çankaya ilçe emniyet müdürlüğünden arıyorum" diye devam edince, "aha" dedim "hulusi kentmen arıyor galiba"
"numaranız 0 533 310 xx xx değil mi" diye sordu "evet" dedim.
"beyefendi sizin numaranızdan dün gece geç saatlerde bir albay'ın telefonuna küfürlü mesajlar atılmış şimdi bu işi halletmek için...." dedi ve ben mevzuyu anladım.
"ne yapmaya çalıştığını biliyorum ben gazeteciyim seni buldururum" diye söz başladım ama bu fantastik dialog başta hulusi kentmen sandiğim müşfik adamın "kulağına sokayım" demesiyle son buldu.

peki dialog bitmese ne olacaktı?
işte bu olacaktı:
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/8357515.asp?m=1

Hiç yorum yok: