28 Temmuz 2008 Pazartesi

sivrisinek


kim sever ki sivrisineği? ben de sevmem. ama çok uzun yıllardan bu yana karşılaşmışlığımız yoktu. tam onu unutmuşken dün gece ısırıldım.

5 ay öncesine kadar yaşadığım ev bahçeli olduğundan sivrisinekler hep vardı hayatımda. ama ben bunu bildiğim için her türlü tedbirimi de almıştım. pencerelerde sineklikler, sivrisinek kovucular...
ancak yazın tam ortasına geldiğimiz halde, evin tüm pencerelerini açık bıraktığım halde, balkonda saatler harcadığım halde yeni evimde bir kere bile karşılaşmamıştım onunla.

garip yaratıklar. bana kendini belli etmeden ayaklarımın tamamını yiyebilirdi. ama o ne yaptı? adeta "ben buradayım" dercesine kulağımın etrafında döndü durdu. yani geldiğini belli etti ayaklarımı sonra ısırdı. çok çirkin bir hareket. niye yapıyosun bunu?

sessizce işini bitir ve git. ısırılmaktan çok uykumdan uyandıran o ses bunaltıyor beni.

Hiç yorum yok: